Székhelyszolgáltatás Pest megye

Csapatunk a székhelyszolgáltatás keretein belül vállalja azt, hogy ki legyen helyezve a cégtábla a székhelyen , valamint nem marad el a székhely befogadó nyilatkozat sem, emellett pedig nem feledkezünk meg  a titkári szolgálatról sem ha NAV revíziókkal kell szembenéznie. Ügyfélszolgálatunkat minden hétköznap nyolc órán át keresheti kérdéseivel.

Székhelyszolgáltatás Pest megye környékén elérhető méghozzá igen alacsony áron, ezért nézzen be hozzánk a topcegalapitas.hu weboldalra és itt mindent megtudhat rólunk és szolgáltatásainkról is. A székhelyszolgáltatás azoknak is jól jöhet, akik az érkezés pillanatában értesülni akarnak az érkezett levél vagy küldemény tartalmáról, valamint olyanoknak is akik szeretik ha rendben van minden céges irat. A székhelyszolgáltatást olyan cégvezetőknek ajánljuk főleg akik nem szeretnének mikrovállalkozásuknak költséges helyiséget fenntartani, vagy éppen akik nem akarnak emiatt felvenni még egy személyt fizetni, valamint azoknak is akik nem akarnak sok időt szakítani az irodai adminisztrációra. Ha cége kap egy KOCKERD-kérdőívet akkor vállaljuk, hogy azt elektronikusan továbbítjuk önnek, valamint az átvétel napján postázzuk is azt a kért címre.

Ha esetleg bármi kérdés merülne fel a székhelyszolgáltatásról, az árakról, vagy éppen a könyvelésről érdeklődne, ezt is megteheti, csak vegye fel a kapcsolatot együttműködő ügyfélszolgálatunkkal a +36 1 235 0566 telefonszámot tárcsázva, és itt minden kérdésére választ kap hiszen kollégáink mindenki rendelkezésére állnak majd. Amennyiben a továbbiakban még többet szeretne megtudni a székhelyszolgáltatásról, annak előnyeiről és az árakról, akkor nem kell mást tennie, mint fellátogatni weboldalunkat a topcegalapitas.hu-t, hiszen itt mindent megtudhat rólunk.